Ange en giltig emailadress

VILL DU HA VÅRT FULLMATADE NYHETSBREV?

* Obligatoriskt fält

Vanliga frågor

- Jag har sett ett plagg på nätet, har ni det i annan storlek i butiken?
Butiken och webbshoppen delar lager, det betyder att allt du ser på nätet går lika bra att handla över disk i butiken. Finns storleken du söker inte på nätet, så finns den tyvärr inte i butiken heller.


- Kommer ni att få in det här plagget/storleken igen?
Ibland händer det att vi får in påfyllningar på plagg som sålt slut väldigt fort och på de varor som inte är kollektionsbundna utan finns tillgängliga hela året. Det går bra att kontakta kundtjänsten om du undrar över en specifik vara, men generellt kan man säga att vi aldrig får påfyllning på de varor som vi rear.

- Jag har inte fått någon orderbekräftelse, har min order gått igenom?
När du har lagt en order får du direkt en preliminär orderbekräftelse via mail som bekräftar att din order har gått igenom. Har du inte fått någon sådan har det antagligen blivit fel någonstans eller så har du angett fel e-mailadress. Var alltid noggrann när du anger din e-mailadress eftersom du annars missar all information runt din order.

- Jag har inte fått någon SMS-avisering, hur kan jag spåra och hämta ut mitt paket?
Aviseringarna skickas alltid ut via SMS till det mobilnummer du angivit i din beställning. Brevavisering skickas först vid tredje försöket och därför är det jätteviktigt att du anger rätt mobilnummer. 

- Har ni tagit emot min retur, jag har inte hört något än?
Så snart vi mottagit din retur kontaktar vi dig via mail med informationen om att returen är mottagen. När din retur är administrerad kommer du att få ytterligare bekräftelse  via mail, denna gång med underlag om att returen är administrerad. Administreringen sker vanligtvis 6-12 arbetsdagar efter det att vi mottagit din retur.

Distanshandelslagen anger att återbetalning skall ske inom 30 dagar.

- Ni har skickat mig fel vara, varför och vad gör jag nu?
Alla beställningar hanteras manuellt och tyvärr händer det att det blir fel ibland, men vi arbetar ständigt för att bli bättre och för att erbjuda dig den bästa servicen vi kan. Har du blivit felexpedierad är vi mycket ledsna för detta och skickar dig omgående en retursedel för fri frakt tillbaka till oss, samt den ursprungliga varan. Kontakta kundtjänsten så löser vi detta så snabbt och smidigt som möjligt.

 

 

Visa, Klarna, Mastercard